Tuesday, April 9, 2013

LAMA BETUL....

Salam..

Uiii.. Ya Allah.. dah tahun 2013 rupanya.. lama betul aku tak jengah blog ni... apakah?... hehehe.. maaf  ye blog..lately.. kingkong amat lah malas nak bercerita .. kadang kadang sampai tahap nak bawak tape rekoder je.. peh tu on kan button ijo dari awal bangun sampai tengah malam nanti nak lelap mata balik.. boleh?..

Ok... nak cerita apa.. tentang keselamatan negara?.. erm.. dah sebulan lepas berlaku.. semua yang terjadi adalah satu pengalaman yang sangat mengerikan.. boleh jadi sejarah buat semua rakyat Malaysia .. termasuk aku insan kerdil yang hanya makan gaji tetiap bulan... em..~~ Al Fatihah juga untuk semua wira negara yang telah terkorban.. dan yang masih berjuang.. aku doakan yang terbaik dan semoga semua nya dilindungi oleh Allah swt.  

Yang lain aku nak rangkum kan kat sini jugak ialah tentang pembubaran kerajaan memerintah ... LEGA.. yang tak lega cuti aku kena beku.. tak boleh dah cuti sesuka hati.. so celik mata.. keja.. keja.. keja.. apa le lama nau nak nunggu.. sakit jiwa...

Kat kodai kopi.. pejabat.. kawasan umah.. semua dok ceta politik ajer.. itu belum dalam tv.. hebat bukan.. aku rasa kali ni mesti dok habis habisan berkempen.. kalau nak kata tengok bendera kaler kaler suma dah naik dah.. kejap gelombang biru.. kejap hijo.. kejap merah.. kejap campo campo.. cool betul lah.. ehehehe..yang penting tahun ni adalah taun pertama untuk aku melaksanakan tanggungjawab aku.. ekekek.. (ini adalah resia terbesau aku.. jangan bitau dengan orang lain ok)...
mode: tetiba nak nyanyi lagu.. ' mari lah mari.. pergi mengundi....' teka lah aku nak pangkah sapa..
syyyy... mak aku akap UNDI ANDA ADALAH RAHSIA... betul ek?
Uwek...... jangan sombong sombong nanti takde sapa nak undi awak PAK BELANG... thehehehehe

No comments:

Post a Comment